älglus :O

hello! gårdagen var trevlig, firade jenny på kina och sen drog jag,amanda,sandra hem till malin, jag är kung på att spela gitarr fan ;) haha, innan vi hade kommit iväg till stan för att att äta vare ju kaos! vi skulle ta ut pengar på jax, amanda kör in kortet och det kommer inte ut, varken pengar eller kort. vi bah jaha, och det blev att ringa och spärra kortet och allt, men kortet var redan spärrat för amanda skulle få ett nytt, så allt gick ju okej ändå, vi kom iväg till stan. ;) kina mat, mmmm :D yeye, kom hem klockan ett och gick och la mig.

sovit som ett äckel har jag gjort, sov skit dålig, och ont överallt. det skulle vara lite skönt om träningsvärken kunde gå sin väg nu, blev upp och åka och rida dramis, vi klättrade i skogen, snacka om att han var trött sista varvet, han hade inte riktigt koll på vart han satte hovarna, trodde vi skulle gå omkull. nu har jag precis duschat, och vet ni vad jag hade i håret ?! EN ÄLGLUS, så äckligt!!! måste ha kommit från nå träd i skogen ,euh ! jaja, måste skynda, ska bowla med älsklingslaget nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0