aj..

vaknade av att jag hade sjukt ont i magen inatt, höll på resten av natten ända in på morgonen, kunde knappt stå. vet inte vad fan problemet är, men fick vara hemma och vila. nu efter några iprem, ipren? vet fan inte ens vare heter så har det iaf blivit lite bättre. så ska väl försöka plugga lite nu.

igår var en kalas dag, förutom att vi hade skolfoto! slutade klockan elva, var hos louise med erica&elin :) tjejerna red och jag fota, gick hur bra som helst. sen åkte jag,e&e till maxiiii, köpte lite godis, sen hem för att åka på ett möte med spelarrådet och tränarna, framtiden ser så jävla bra ut i bullis faktiskt! och jag kommer inte kunna sluta på fotbollen, det kommer inte gå .. sen iaf åkte jag&louisen på bio, mamma mia, igen för mig ;)  men lika bra. man blir så glad av den! :)
sen hem och sov typ. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0