äckel lördag

jag är på så dåligt humör, blev väckt fem hundra gånger inatt&imorse,fitt väder, och salut kan ta sig. ingenting går helt enkelt som jag vill, verkligen inte som jag vill.  men, jag har ju fortfarande dom bästa, fotbollstjejerna, <3 blir kanske att umgås med dom ikv, om jag orkar ta mig dit, och om jag KAN ta mig dit! hormopeden är ju på fittlagning, cpfittttttta! 
dramboi skulle fått sig ett riktigt dressyrpass idag, skulle han verkligen behövt, men blev ej så. han får vila hela helgen..
det gillar han nog! lilltjockisen :*
annars har jag ridit roffe idag, och det sög getpung, kan verkligen inte rida den där hästen, sjukt! så blev dressyr på julias ponny, katitzi, piggpiggpigg! men hon släppte efter ett tag, men regnet öste ner så vi höll väl inte på så länge heller. lite roligt att rida ponny, fast jag känner mig så fucking jävla stor. menmen!
kvällens + är väl att jag ska få kräftor, ja, det var kvällens +!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0