problem dyker upp precis som finnar

dom kommer när man som minst vill ha dom, när man som minst orkar med dom, orkar lägga ner tid på att få bort dom, fast man känner att man måste ta bort dom. jag känner en oro som får mig att få ont i magen, känner mig obekväm i den sits jag är i nu. saknar en person, eller faktiskt flera personer. I do!

var till ridhuset idag å med dramboi :) red först lite dressyr, vi har blivit så mycket bättre faktiskt, iaf han :) men massa mer träning kanske man ska starta någon dressyr? vem vet, så hoppade vi också, men gick lika bra denna gång, men får vi lite hjälp så ;) blir det supppppper, min älskade lilla dramboi, vad skulle jag göra utan honom. han är bäst, i vått&torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0