jag saknar mitt fotbollslag..

godkväll. jag är trött&hungrig! Precis blivit varm, efter en promenad hem från stan med kajsa. vi har varit på bio, high school musical 3, den var nog bäst av alla faktiskt. vi missade sista bussen och gick hem. lite skönt  :) annars så har jag och kajsa varit i hofors idag, hälsat på lite av hennes släkt. mycket trevligt. träffade på en häst efter good future, samma far som dramboi, men fanns absolut inget lika ;)haha . lite ku iaf. Dramboi fick stå idag, för SNÖN kom ju :O jag hatar snö..... så han fick vila så blir det dressyrträning imorgon istället :) då hoppas jag på en pigg Dramboi !
annars .. så ja, saknar jag mitt lag. saknar det verkligen!  men snart kör vi ju igång :) ska försöka vara med så mycket jag kan åå. yeye, blir att se film eller något nu,.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0