jag orkar inte

nu ska jag berätta hur min jävligt jobbiga helg varit.
den började redan fredag morgon med att jag hade ett prov jag inte pluggat på, lite panik, men sen fick jag inte göra provet ändå. sen blev det att gå tidigare för att åka till mammas jobb, hem, hem till kajsa, till gylle och hämta kajsa, sen till stallet. Äta och lasta hästar, raspade tänder, blev där länge, blev stress, skulle till aspeboda med laget! kom hem, duschade och fixa mig på 20 min, åka dit fort som fan. kom hem tolv, då var det bara fem timmar kvar  tills jag skulle upp, nervös som satan var jag,första dagen på jobbet. hade svårt att somna, sov få timmar, klev upp. jobbade, och det gick bra. slutade tolv, hem, sen blev jag tvungen till kupoplen för att göra lite viktiga saker, sen direkt till den hälsokontrollen. sen direkt hem, då mådde jag skit, illa och yr. la mig tio min, sen var ajg tvungen att åka till stallet. red en liten sväng och fixa. sen hem, byta kläder, driket till stan köpa godis, behövdes verkligen. sen hem och satte på p.s i love you med kajsa, men somnade dock direkt och vaknade av att sötkajsa grät :') filmen var väldigt sorglig, tydligen. sen så åkte hon hem, jag somnade igen, men skulle upp redan halv åtta. åkte ner, fodra hästar, hem igen, försökte sova, gick inte, sen ner igen och släppte ut, mockade, skulle rida, blev stressigt, då jag red ut en timme innan det var samling med fotbollen!! red en sväng, sen skynda hem, packade. ner, försenad så klart. glömde massa saker, hem igen och ner igen. fanns då varken tejp eller bandage?! efter stress så hittade vi det, han inte ens värma upp till matchen, sen efter matchen blev det bråttom! 20 minuter tills man skulle vara på teknikdalen, så hem skynda och ner, försenad igen. sur och grinig var jag å. sen hem. DÅÅÅ fick jag äntligen vila, men egentligen hade jag två prov idag. men blev hemma från skolan, det gick inte . jag behövde sova !

Kommentarer
Postat av: jess

haha är du helt jävla sjuk?! stressmänniska;)

2008-10-13 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0