Jag försöker ju

heeej, den har dagen har varit väldigt blandad. gick väl upp vid elva, väckte kajsa, vi fixade och åkte ner till kupolen. Letade klänning, men jag kan verkligen inte hitta någon, kanske inte blir hagafest? ää vi får se.
sen ååkte vi hem, blev inge aubiose, behöver fan stövlar. men imon kanske då. hemvägen blev rolig, haha jag sitter i kajsas knä  på mopeden, så åker vi upp på cykelvägen upp för skr, så ringer det. jag stannar men ingen utav oss sätter ner fötterna, så vi börjar rulla bakåt, och välter. haha :D så låg vi där, jag hade råkat svara i telefonen, så kul för han som ringde ;) vi låg där med mopeden över oss och garva, det kom en joggare och hjälpte oss upp med mopedfan. haha han bara, jag hörde smällen. jag; det gick bra, vi ramlade stilla stående. så idiotförklarade :D haha. kajsa gjorde illa foten.. :(;) sen blev det att dra till stallet, tränade dressyr för eva-maria i lisselhaga. Dramboi gick bra, synd att vi inte fick ut något av träningen bara. Kanske ska träna själv framöver. Men iaf så provade vi ut en sadel också, den kunde han ha :) nu blir det alltså lite fjäsk för mor. ska duscha nu, sen blir det att hitta på något med kajsa. donken kanske ;)  haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0