irritationen stiger!!

hej nötter, jag är riktigt irriterad, jag är skit blöt, ridit i spöregn, visst lite mys med en barbacka tur. men fan, kallt och blött och eländigt.. sen så ja, tror ni inte min mobil telefon gick sönder, den funkar, men luckan ( SÅ KLART) gick sönder, gjorde inte ens något med den, men det var ju faktiskt ganska väntat också, men jag hoppas att dom lagare på garantin, annars i helvete.  var till tandläkaren idag också, kan säga så här, hej räls på josephine adolfsson våren 09. typ?!:s men har jag nåt val, vill jag slippa dessa gravstenar i käften så är det kanske värt det, men ångrar att jag inte tog det första gången jag fick förfrågan, ung och dum ;) aja, måste duscha, nyser som en jude av det där äckel höet, hästarna får stå inne inatt åå :) lite mys, och skönaste är att dramboi var lätt mockad, idag iaf, hoppas på att det skulle vara så typ bara hela vintern ;) haa. gullet!

addi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0