how I am supposed to live without you.. ?

hejsan, lite smått seg sådär, huvudvärk! hämtade min telefon idag, yes :D
åkte med kajsa till lisselhaga för att titta när louise red tuffe, sen fick vi stanna och hjälpa till att lasta häst, det var så omöjligt, vi höll på 1h 30 min, stegringar hit och bakut dit. ojoj, sen kom det nån western gumma, och försökte, jag och kajsa blev tvungna att åka hem, hoppas dom kommit hem iaf  ;) skulle aldrig orka en sån häst, tur dramboi är kingen :)
nu sitter jag här, lyssnar på lite bra musik, :) funderar lite, titta på skolkorten som kommit igen, tycker om s1rb faktiskt, i do :D känns verkligen att jag blev sexton igår, känner mig så mycket större, hur mycket växt värk som helst! ha ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0