hejsan hoppsan lillebror!

igår, ja då kom jessica&jenny hit och vi myste framför tvn med lite idol,popcorn&chips :) myskväll!
sjukt trött var jag sen och la mig och sov. skulle upp lite tidigt iaf, gick upp tio ;) då bar det iväg till stallet för att fixa häst och rida till forsbacka, red dressyr för eva-maria, gick helt okej. han var lite bekväm av sig idag, menmen. ;) vi kan ju inte gå som en klocka jämt, jag red väl inte riktigt bra. men det var kul. helt slut i benen nu efter alla tempoväxlingar, haha. :) mycket ben, ja det behövs på dramboi. sen så blev det till louise, det var en flicka och en äldre som titta och provred stakke, dom ska ha honom. så snart åker louise ponny. faktiskt kommer det bli tomt hos louise utan han, han är ju speciell. men dom verkar hur goa som helst, så han får det nog kanon :) sen så blev det att hjälpa att fixa roffe inför morgondagen, louise ska till svärdsjö och tävla. så flätade åt damen. sen hem och duscha. jag fryser som en lort.  det är väldigt kallt, men jag har mojjiga strumpor på mig. och imorgon ska jag rida min gamla märr! :D det ska bli roligt, saknar våra vilda turer lite, hih :D nu blir det tv med kjellegubben och mamma fellenius. adioooos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0