hej :D

hejhej, igår blev det stockholm med snyggbrudarna. bara för att jag var/är rik hittade jag ingenting typ. menmen, vi hade det trevligt! åt gott i kungshallen där vi såg tre idoler. robin,alice&anna. lite coolt ;) haha! malins reaktion var ju iaf roligaste.  malinmalin.. när vi skulle hemmåt, så hittade såklart inte jag och jessica till tågcentralen. vi hamnade bara i tunnelbanan hur vi än gjorde, tiden närmade sig avgång mot borlänge det blev kuta genom stockholm. och vi han :D tågresan hem blev rolig, men en karlsson på taket som förbannad bara pratade med sig själv. och luktade gott :) en söt tant, en jävel osv ;) haha. när jag kom hem satt elin här :) kajsa kom senare, tittade på film och myste. kajsa gick hem, jag sov lite till och från och elin kolla film. :) somnade, gick upp, åt frukost osv. så nu har hon åkt hem och jag ska väl till stallet snart. men vet icke om jag ska rida, fast är ridsugen.. men kanske han blir pigg imorgon om vi ska träna om han får stå ;) haha. nice :)
min älskade hästjag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du älskar dram men jag älskar dig<3

2008-10-30 @ 00:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0