fusklapp

hej, idag börjar vi kvart över tio, så sovmorgon, men blev icke så mycket sovmorgon för mig, måste plugga nu och skriva mig en liten fusklapp :) kan bara 72% av alla nästan 180 glosorna, skiiit drygt. och kan verkligen inte böja dom i både verb och substantiv, haha .nejnej!  slutar tidigt idag å:) måste gå innan sista lektionen som är ett muntligt prov, YES! ska ju till ATG och raspa tänderna på herren . han kan knappt äta stackarn, det bara trillar ut när han tuggar, hoppas det beror på tänderna, för tydligen vare fyra år sen sist dom blev raspade, så det är nog verkligen dags. sen har jag inte bestämt mig och jag ska till aspeboda och vara med laget eller inte, fan att jag ska jobba imorgon.. vi får se hur det blir!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0