full späckad helg må jag säga

shit, har precis legat och vilat lite, mådde så illa och trodde jag skulle svimma! men inte så konstigt så jag hållt igång. jag har verkligen varit i varv ända sen igår, när skolan började. direkt efter skolan åkte jag hem, hem till kajsa, hämta mat, hämta kajsa, till stallet, åkte till ATG. stressa som fan i stallet, mockade fort som satan, skulle till aspeboda med laget, så hem fort, duschade och fixade klart mig på 20 minuter, rekord fan. sen bar det iväg, sen hem kring tolv. så var jag så nervös så att jag, ja jag vet inte vad. blev att sova några timmar, upp klockan fem till första dagen på jobbet, gick faktiskt bra, och jag tyckte det var kul. jag dog inte som jag trodde jag skulle. sen hem, direkt till kupolen, sen direkt till bysjön för en hälso kontroll. jag var frisk, lågt HP (?) typ,  och inte så stora lungor ;) haha, annars fint. sen hem och nu är jag här, måste till stallet å. måste rida, red ej igår, dramboi var så söt efter raspningen, helt sömnig. haha. gullet! Ä L S K A V Ä D R E T !
ozzy är gullig, han sover i min säng. jag låg nyss och pratade med honom, och berätta att jag för lite mer än 2.5 år sen bara längtade efter att lilla ozzy skulle flytta in till oss, tänk. då var han vaaaaalp och världens sötaste :) haha, nog om det. blir en skön kväll hoppas jag, borde plugga men vem fan orkar ?!
imorgon får jag inte heller sova. ska upp sju och fodra och släppa ut hästar, ojoj.  SIST MEN INTE MINST, ELIN KOMMER HEM IMON :) vet nån som längtat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0