'du skolkar ju redan mycket'

det var inte roligt att läsa detta.

men det är sant, jag ska faktiskt skärpa mig, vad tjänar jag till att skolka en lektion på 50 minuter? visst det kanske är skönt just då. men när proven kommer är det inte lika roligt. skärpning på högsta nivå!
skola idag, det var roligt, haha fy fan vad jag har skrattat. 'lägga en kabel i atlanten' haha. ojoj, sen blev det dram iaf, sofies mamma mockade åt mig :) skööönt. så red ut på en liten mysig ridtur, galopprace med musik i öronen, jätte nice. och höll på att börja gråta å, när himlen är oskyldigt blå kom, sist jag lyssnade på den när jag red var bland de sista ridturerna med dram, eller ja, det jag trodde skulle bli de sista. då grät jag, när jag visste att han skulle åka. men nu grät jag nästan av att jag visste att han är min, underbart ju. han är så söt :) och imorgon ska vi träna dressyr, jag måste rida till forsbacka, eensam, suck?! kjellegubben kunde inte köra, golftönt! menmen.
nu blir det väl en dusch, och sen vet jag inte? ta det lugnt kanske? ää vi får se. sugen på att htta på något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0