brytdag

kallade dom dagen idag, det var ingen vanlig dag i skolan, först var det någon föreläsning, faktiskt riktigt coolt. lärde mig att inget är omöjligt. sen blev det bowling, å jag tror ni redan vet vem som vann? om inte kingen ;) faktiskt god mat i skolan idag också, dom borde ha dom här dagarna oftare juu, efterätt och grejer! (y) sen så blev det självförsvar, dock orkade jag inte vara med, huvudvärk. den har vandrat fram och tillbaka i mitt huvud hela dagen faktiskt. :( nu har jag, amanda,jenny & jessica skrivit en insändare? tror jag vi kan kalla det, till tidningen, om jax, underbara jax. som tydligen håller på att läggas ner, tråkigt om det blir så, på riktigt, då gör dom ett riktigt misstag, vi som gick ur jax nu måste vara dom mest nöjda elever med sin högstadieskola, vad vi har hört iaf.
efter skolan åkte jag iaf till hästisen, stallet var inte lika underbart idag. men det kan väl inte alltid vara bäst. haha och åter igen ska jag skriva om mitt italienska prov, haha, har inte fått gjort det ÄN! så hoppas på att få göra det imorgon, så som vanligt borde jag plugga, men jag orkar inte. jag har ont i huvudet ;) lyssnar på  maria&elin- himlen är oskyldigt blå. dom sjunger så fint, den där låten,när dom sjunger ger mig massa minnen, snart ett år sen.  vi hoppas på att helgen blir bra också. träna dressyr ska vi juu. hih:D
PUSS

dramboi

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-17 @ 10:31:30
URL: http://sundayparty.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå, jag var ju inte med och bowlade?!:O

haha, insändaren är iallafall inskickad till både BT & DD nu :)

2008-10-17 @ 10:31:59
URL: http://sundayparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0