är det mig det är fel på?

jag gör allt för dig, verkligen allt jag kan, allt jag vill göra. ibland känns det inte som att jag får tillbaka det, och när jag får det blir jag förvånad? är det så det ska vara? dom säger att jag är för snäll, många gånger borde jag sagt ifrån när jag inte gillare. men gör jag det? nej, det gör jag inte. och när jag gör det, blir jag bara ledsen. jag vet inte vad jag ska göra. jag vill bara finnas för dig  och höras av dig. eller är jag kanske värdelös? känner så.mm det gör jag.

behövde skriva av mig lite, tårkanalerna är igång, igen. jag orkar inte, när det är sånna här tillfällen i livet vill man hoppa framför ett tåg och bara försvinna från allt, och se hur personer reagerar, och vilka som en reagerar och brytt sig.

men idag var det skola iaf, eftersom jag inte kunnat sovit inatt så försov jag ju mig såklart. blev bild och lunch sen till bysjön. var inte pepp alls! men det blev mycket kul,  koppla slangar osv. skulle gjort matte provet idag, men var tydligen inget. skönt slapp jag sluta fem iaf. i helgen ska jag&ida hoppa för eva-maria, längtar lite faktiskt.
om en timme jag ska och mor til gg och köpa mat till kungen! kanske ska rida ut en sväng ensam också. tror jag behöver det. addi


Kommentarer
Postat av: kajsa

du vét väl, jag bryr mig så mkt!

idag,imorgon&föralltid!

2008-10-23 @ 18:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0