åh -.-

jag är sur, eller kanske inte sur.. jag är depp bara.
jag saknar gamla tider, ett år tillbaka det skulle vara så nice.
inte allt, men mycket, ingen knäskada t ex. och
härliga jax och alla omkring där, det saknas mest.
men livet funkar fan.

skolan idag, först film. tristan&isolde, jag tyckte slutet var sämst! sen blev det idrott, jag älskar idrott :) sen slutade vi faktiskt, historia inställd. yes! så blev kupol med e&e en stund, sen hem och titta lite på andra avenyn. jag tror jag börjat följa det igen haha! sen åkte jag till stallet, hade bestämt att jag inte skulle rida. men kunde jag hålla mig ifrån hästryggen? näe.. så blev en barbacka tur ensam först. sen tillbaka till stallet och avmaskade, sen så skulle sara,marie&kerstin rida. så hängde på dom, så slapp han stå ensam i hagen eller boxen. blev bara en liten vända då, och igen barbacka :) men han börjar bli tunnare känner jag, det är väl både bra och dåligt, bort med stooora magen och fler muskler överallt. det kommer :) sen var jag till louise, hon har köpt en liten skit, pelleplutt :) haha, jätte söt. men vilken jävel säger jag bara. en liten hingst. ojoj! jag tror att louise&pelleplutt kommer ha sina fighter! nu har jag precis duschat, borde plugga och städa mitt rum innan jag blir invaderad av bananflugor. :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0