5+5+5+1=16

det är ingen vanlig dag, för det är josephines födelsedag, hurra hurra hurra!

den har faktiskt varit bra, började dagen med att ta sovmorgon, mycket skönt, blev att skynda till skolan sen, gå på lektioner, vissa. sen så slutade vi kvart över ett, soft, blev att äta hos mor! sen till stallet, red med ida :) vi tog lite fina bilder, och en sak till, jag älskar min häst! han är inte bäst på allt, kanske inte den hästen jag trodde jag skulle vilja ha, men ångrar inte ett skit att jag köpte honom, han är guldvärd!!
sen hem, äta thai, sen till ida med kajsa och åt chokladpudding :) Ä L S K A R E !
nu sitter jag här, trött! fått skolkorten, enskilda, tummen ner. klasskortet, helt ok. långt hår:O ;) haha. och jag är rik nu :D gillare. !  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0