ttttttträningsvärk

hejsan alla. jag har såååå häääääär mycket träningsvärk idag, alltså var jag duktig igår som lyckades anstränga min kropp lite ;) det var en dryg dag i skolan, men lite nöjd över italienskan, han verkar tycka både jag och erica är duktiga, han som säkert trott vi var helt dumma i huvudet. han tyckte vi borde haft högre betyg i engelska, det förstod jag inte riktigt ;) haha ! sen blev det kupolen med kajsa, hittat en jacka, en som alla andra har, men jag orkade inte leta och ja, det blir väl bra. sen köpte jag broddar till dram på granngården ;) sen åkte vi ner till stallet och mocka, snart har dom fått vilat en hel vecka! snöfan. men snart ska vi kunna rida lite :) jag är glad, det blev bra. haha sms suger egentligen. och den där malin krantz är en riktig tönt faktiskt, men det är väl okej :D haha lite söt är hon åå, ;) skithög
haha ozzy sover sött i min säng, och jag borde duscha, hejsssssssss

Kommentarer
Postat av: Maalin Tha king ;)

Haha, ja e kingen:D

<3

2008-11-05 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0