skin skin som den sol du är, låt hela världens se ditt vackra leende

Solen lyser ute, perfekt ridväder. men först blir det träning i jaxhallen, riktigt pepp! första inomhus träningen för mig iår, det kommer nog bli pannkaka eftersom att inomhus är inte min grej, och jag är ivan pepp;) haha!

igår var jag med melinda,elvira&karlsson. Blev idol, fel robin åkte ut tyckte jag. sen blev det att ta bussen till gylle, skulle varit volleyboll kväll ? men icke då. så blev en låångsam promenad till statoil, där vi sedan blev upphämtade. sovit skit, drömt tre mardrömmar!! våldtäckt,jobbet&fotbollen handlade alla dessa tre om. fyfan ! ozzy hänger i mitt knä nu, han är gossjuk:) och söt, även blöt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0