ledsen?

varför vara ledsen när man kan vara glad? ja, det är frågan. Just nu känner jag mig ledsen..
jag vet faktiskt inte själv, det är någonting om saknas, och jag kan inte komma på vad.

idag var det jobbigt i skolan, dryg dag. men jag har börjat komma bättre överens med skolan,
det är nog inte lika mycket pest längre tror jag. sen blev det att åka till dramboi, red faktiskt idag.
det var mysigt att ut och rida själv med musik i öronen i mörket. men dramboi var dryg, tittig som fan.
muppen, men han var pigg å. lite skoj. nu har jag precis sett alla andra avenyn program för denna vecka.
nu är jag fast, nu måste jag fortsätta följa det. hehe, ska skriva en uppsats som skulle vara inne för två-tre veckor sen också. så nu är det väl dags tycker jag, trött är jag ocskå. och längtar till på lördag !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0