kan det finnas så mycket kärlek till ett djur?

guuuuud vad jag tycker om dramboi alltså, hästen som ofta får mig på bra humör, älskar att pussa på din mule :* och något av det bästa som finna är att ligga på hans rygg, under hans fleece täcke och värma sig, det är underbart!
vi var iaf och hopptränade iidag, skulle tränat för tina, men blev intställt imorse, så vi tänkte att vi åker till lisselhaga och rider iaf, så kom jag och tänka på eva-maria, så ringde henne och japp, blev hoppträning för hon :) det var mycket roligt denna gång faktiskt, gillare. är feting pepp på att träna hoppning nu, jag tror att jag och dram kan bli bättre och det skulle vara kanon kul, bara jag lär mig få fart på segproppen ;)haha. ikv blir det friskis, det gillar vi också :) funderar på att städa ur hästgarderoben nu, mycket skit i den! hi, puss


Kommentarer
Postat av: kajsa

japp, ni kan bli rikigt BRA!!

2008-11-23 @ 13:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0