kallrökdyka?

Hejsan. Idag tog nästan alla min klass kamrater sovmorgon, men inte jag, martina & hannah, vi var där klockan åtta och gjorde klart inför engelska redovisningen. suck, blev möte i aulan sen, man känner sig lite dum efter mötet om vad man brukar säga om skolmaten egentligen. sen blev det bysjön, var inte pepp. men blev riktigt kul, klättra upp för en stege på 12 meter eller vare va. låter inte högt, men det var det fan! och det svaja lite, haha men jag fixa toppen! sen skulle vi också kallrökdyka, utan rök. men vi fick inte se någonting, så skulle vi två och två leta på en docka, haha läskigt värre. och riktigt roligt! nu blir det väl dramboi antar jag, inte alls sugen på att åka till stallet med huvudvärk och halsont, men det lär bli så! l 
addi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0