jag vill inte veta hur allt kommer sluta

allt är fuckat, på något sätt känns allt fuckat. Undra om jag ska skita i? Klarar jag av att bara skita i? Jag vet inte om jag gör det, men det kanske måste bli så. Om jag skiter i kanske jag får veta att du inte gör det. Vad vet jag? NOTHING..

övrigt, sjuk idag. huvudvärken tar över dagligen nu, skit jobbigt. det snöar också ute,och det verkar ligga kvar, ska snart ut till travet och köpa brodd. sen blir det att rida en sväng. sen måste jag plugga, skulle verkligen behöva hjälp med pluggningen, men nu är det som det är och jag får fixa det själv.

jag undrar hur allt kommer sluta, men allt har sin mening, på något sätt!

hur jag än vrider och vänder så lyssnar alltid du bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0