jag vet inte vad jag vill

hej, händer mycket just nu. senaste som hände var att jag klev ut ur duschen, annars så är det mycket annat som får tankarna att fara runt. men klockan fem ringde klockan, en mycket jobbig morgon, gjorde min första tabbe på jobbet också, lite pinsamt men haha, det var faktiskt kul. lite! slutade tolv, då blev det stall, red för första gången på mer än en vecka, jag&kajsa tog oss en barbacka tur i dimman som ligger över borlänge just nu och legat här ett bra jävla tag. Gjorde klart stallet och for vidare, ica kvantum var nästa hållplats, köpte godis och grejer. nu ska jag lägga mig och vila, blir att åka till pappa och fira farsdag en dag tidigare. sen hem och sova, utsläpp imorgon. det är verkligen en sånhär tidiga mornar helg. -.-

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0