Jag klarar inte detta

jag orkar inte.. jag vill hålla på med båda sakerna, två saker som betyder så sjukt mycket för mig. men jag kan inte.. Jag har ett knä som förstör, jag har en äcklig mamma som tvingar mig att jobba, fast jag verkligen verkligen verkligen inte vill. Som att gå till jobbet är värre än en begravning. jag trivs inte alls faktiskt, det är inge fel på personal eller något. men nej. jag är inte redo, men jag har inget annat val. Annars har jag ingen Dramboi, har jag ingen dramboi, aa då vet jag inte. visst, då finns tiden för fotbollen, jag har en chans att vara med och kämpa i laget. som det ser ut just nu hinner jag inte det. skaffa någon som hjälper mig med dramboi, och vill betala skulle vara kanon, en lösning jag kom fram till. jag slipper jobba, hinner tränare, samtidigt som jag dramboi ändå finns hos mig och jag får rida och träffa honom. fan hur jag än gör som blir det inte rätt. hur gör man när man vill två saker lika mycket och det går inte att välja? jag önskar att jag var rik.. eller att min mamma var rik. det hade genast blivit lättare. jag mår skit av detta. jag vet inte hur jag ska göra.. jag behöver fan hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0