jag hatar verkligen söndagar

hejsan hoppsan falleralale. eller nåt.
jag gillar inte söndagar. började iaf dagen att gå upp och släppa ut hästar&tömköra min dramboi. Kajsa&jag blev sedan upphämtade av malin&hennes far, for vidare mot ingenstans och hämta mets och hästar, sen till LISSELHAGA. haha blev inte som tänkt där, råkade bli hästskötare och fotograf. måste bara säga att elin&dahlina var duktiga :) louise flög av, två gånger och ja. haha. sen hem, vila, plugga, ont i huvudet, tv. trött! är inte klar med någonting. pissnödig också. hejdå...

om två veckor .. så onödigt,
du skulle bara låtit det vara.
situationen kan verkligen
bli värre.. och vad ska
hända mellan er då?
ska du vara längre ifrån
mig, längre än du alltid
varit? fast.. jag kanske
egentligen inte bryr mig?
jag är elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0