http://www.youtube.com/watch?v=y4h36VZ16-U

skrattar lika mycker varje gång, haha. säter nästa?
jag gillar att det öser ner snö, men skulle varit lite kallare ute, så snön inte är så blöt och äcklig och försvinner. somnade till slut igår iaf, blev väl ungefär kring fyra. upp sju, var inte ett dugg trött eftersom jag knappt hunni somna, men det kommer senare kan jag lova. var ner till stallet och fixade med allt och släppte ut djuren, sofie rider ju sen :) så ska försöka ta mig ner till kupolen och börja handla lite julklappar, kan vara dags faktiskt. och så vill jag köpa något till mig själv  :) hostan verkar inte vilja dra heller så förbi apoteket är ett måste!
jag ångrar att jag och kajsa inte drog till globen fan, haha ! jag som är rik just nu och allt, menmen, vi sattsar på nästa år ;)

lyssnar på en bra låt å, the story - brandi carlile

Kommentarer
Postat av: Malin

Nästa år ska ni till globen! det var faktiskt skitkul att se ! :)

2008-12-01 @ 20:45:56
URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0