helt plötsligt blev det tungt!

helgen var underbar, fotbollsträningen blev inte pannkaka, den blev bara riktigt rolig :) på kvällen blev det lite brudar och älsklings ida sov här ! morgonen därpå blev det upp tidigt för oss och släppa ut hästar, på vägen ner till stallet höll vi på krocka med rådjur, och vurpade även på mopeden. haha fyfan vi äger! vi red sedan på långtur i snövädret, mycket galopp, grymt härligt. hem och vila för att åka till friskis, sov över lite, så blev bråttom ner till friskis med soffrutorna på kinden. Heja!  Blev ett intensiv pass där iaf, kordination, kan inte ens stava. men iaf det är verkligen inte min grej. haha! men det var lite kul.

sov skit hela natten, började åtta. suck! dagen var riktigt seg och jag var sur. efter skolan blev det hem och vila lite, huvudvärken höll på att ta död på mig. åkte sedan till stallet och bestämt mig för att inte rida, men så blev det inte. vi skrittade ut en sväng barbacka i mörket, han var skit dryg. har kommit på vad drambois svaghet är, skuggor! haha han hoppar och far och vet inte riktigt hur han ska hantera dom.
sen hände en cp sak, åt lite toffifee, och efter det kunde jag inte andas ? jag kan väl inte vara nötallergiker, har inte varit det tidigare iaf. kan fortfarande bara andas med näsan typ, vågar inte eller äta mer.

idag är dagen..
dagen där allt  
                                           det blir konstigt, märker du det? undra hur detta kommer sluta...
kan bli, ja heelt
galet! gillare inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0