Hejsan November

sur jag blir, när folk inte kan planera, eller iaf säga till hur det ligger till. aja, det lär väl lösa sig.
möte idag med spelarrådet,tränare och lite nytt folk. gick finfint, våra planer för nästa säsong är kanon! synd bara, att jag inte kommer kunna träna, vilket innebär att jag kommer vara sämst nästa år. men jag har valt att ha dramboi och då får jag leva med det :) blev att äta på matpalatset med roger&melinda. När jag kom hem åkte jag till dramboi, tråkigt att det inte går att rida. Det kanske går, men blir ingen riktig ridning, svin halt på asfalten, och styltor av snön. så mockade och myste med grabben i hagen. Han har fått så mycket päls:O undra hur mycket mer han kommer få? Kanske en rakning sen? ää vi får se. lite mys med en hårig sak :) nu sitter jag här och borde duscha, ska ut med hundarna snart å.
Snön ligger kvar än, undra när den ska smälta då, lite mys faktiskt.
I kväll blir det brudarna, sover väl hos amanda :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0