hej skola jätte länge

nu har skolan börjar igen, kort lov. tråkig och seg dag! lite glad idag faktiskt, det är ju (y) var ner till dramboi och mockade en sväng. Det är lite tråkigt att det inte går att rida pga av den äckliga snön som är kvar. han har typ stått i fyra dagar nu, och ska vi hoppa i helgen så är det ju bra om man hinner rida lite innan kanske. Funderar på att anmäla mig iaf, så stryker jag mig om det inte passar. hagafesten verkar inte bli av. eller jag kan inte bestämma mig. jobbet förstör! vi får se.har inget att ha på mig heller.  det får blir som det blir helt enkelt!
imorgon är det tisdag, jag älskar tisdagar :) nu ska jag duscha eller något, jag fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0