fredag förfan!

skönt med fredag, blev hemma från skolan. mår inte bättre heller, dumt att hoppträna egentligen, men det är ju så roligt :D dramboi sköter sig, och jag lär mig! känns både i dressyren och hoppningen att jag lärt mig rida honom bättre, skönt att det händer något. tittat på idol har jag gjort, äntligen är palm ute. så duschade jag lite lite med min telefon, den blev cp. klantigt värre. och du tror att det ska anpassas efter dig, tönt!
hih :D imorgon lär det inte bli fotbollsträning:/ om det inte händer ett under inatt! hoppas på det. jaja, nu ska jag gö nåt. är rastlös som fan. kanske ska ringa min bästa och snacka lite skit om allt och inget.

jag vill bara ha ett litet tecken
att jag finns för dig och du
behöver och älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0