tröttastistan

Gick upp klockan sju, åkte ner till stallet, Dramboi fick sin andra vaccinations spruta, så snart ska vi ut och leka ! :)
Men vi skippar meetingen i folkärna, då vi inte känner oss redo. Sattsar på Leksand den 16 augusti.
8-9 augusti är det cup nere i färgelanda, vi är 16 tjejer från laget som åker, bl.a jag!
ska bli skit skoj :) hoppas att vi åker den 7, så vi får komma en natt innan :) Läängtar!

något jag inte känner sug på just nu är att åka till Riga på måndag, fast det är bara två nätter, så det kanske blir skönt att komma bort lite. så på söndag tar jag tåget till Gävle, till min moster, sen på måndag flyger vi till Riga.
Ensam hemma fredag-lördag, så kom gärna och våldgästa mig, jag lär väl inte göra något spec!

NU ska jag ner till Dramboi och prova tränset igen, som inte passade, men det kanske skulle kunna gå om man gör extra hål. vill att det ska gå, han var snygg ire :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0