Säterdalen, Larswinnerbäck. woo oo oa!

igår kväll med det att åka till säter, för att titta på lars winnerbäck. jag, moster&mor mötte lollo adolfsson på stationen, i bastun;)  sedan bar det av till säter, där det blev massa trisslotter, sedan in, gästlistan 4life!
Det blev ev jätte guld kväll, jag&elin tittade lite, pratade lite, chilla lite ;) sedan smet vi in i öltältet där det blev cider. Lars sjöng sin sista låt och det var dags att börja vandra till bussen, som inte ens va en buss utan en vanlig person bil. Så vi, 7 pers + chaufför trängdes i lilla bilen.  med  champagne längst bak i skuffen satt jag&elin:)
jag&elin blev avsläppta här, för att de vuxna skulle vidare, vi titta på film och myste, även bror och lillbilell myste lite.
sen blev det sova. grymt skönt vare!

Imorse gick jag upp sju för att titta på mopeden ville starta, och det ville den. Men blev inte som tänkt, att jag skulle följa med louise någonstans, så jag och elin fick sova till nio eller något iaf.
sen skjutsade jag hem damen till sin mor, där jag stannade en stund. sen skiljdes vi, efter att ha haft en rolig kväll/natt. :D
med mycket röj!

sen åkte jag&kajsa ner för att bada lite med hästarna, det var mys. sen blev det åska, så vi red hem :) nu sitter jag här och kajsa ligger och latar i sängen. Nu ska jag nog städa på mitt rum, sen blir det fotbollsträning! med dom bästa brudsen !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0