Lite spel och några öl

var hem till louise igår kväll, vi spelade kort, drack lite öl och hade det trevligt. även david kom, vi spelade lite familje geni, och hade det mys.

Dramboi longerade jag idag igen, han lyssnade riktigt bra, förutom att han fattade inte att han skulle trava över bommar, men det gick. han fick även skutta, han tyckte nog att det var skojs :)
annars så såg gårdagen ut såhär,  jag&kajsa började med att åka ner och luncha på thai, mmmm!
sen gick vi på kupolen, blev en t-shirt,shorts,fleece täcke till dram och ett schabrak.
sedan for vi åt helvete och skulle titta på en terräng bana, :O det var en kass en.
romme blev nästa stopp, där vi åt glass, det var varmt som satan , så vi bestämde oss för att åka och bada, men vi orkade inte åka till någon badplats, så blev badande och solande i maries pool. sköööönt.
sen hem och byta om för stallet.  + miin moped har damp :( hej cykel hej.

Idag äre tänkt att jag och elin ska umgås, vet inte vad vi ska hitta på. ska duscha nu iaf, sen ska jag med louise någonstans, elin sover väl än ;)
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0