känslan

HEMMMAA:D så skönt. Men det var faktiskt lite skönt att komma iväg, och få shoppa lite, köpte väl fyra toppar,en tjock tröja,en bh och ett par skor! Riga var mysigt, men höll på att bli sjuk andra dan. men klarade mig undan feber och skit, blev bara halsont.
resan hem blev lång, taxi 30 min, vänta på airport 2 timmar, flyga 1 timme, flygbuss till stockholm 1 timme, vänta där 1.30 tim. och sen tog det väl 2.30 hem, sen äntligen hemma, då var man ganska grinig och trött. menmen. På kvällen blev det en långpromenad med louise&lill hampus, vi gick till dram och hälsa på min älskade :) sen fick jag med mig hampus hem, louise skulle bort. så fick sällis av lillen över natten. mys.
förutom att han väckte mig klockan sju genom att dra mig i håret. höll på i två timmar, till slut gav jag mig, och vi tog en liten halv lång promenad ner till louise, där han fick vara kvar.
sen hem och måla staket några timmar, och äta subway!! Mmmmm :D
nu har jag precis duschat av mig all vit färg och ska städa på mitt rum, ikv blir det till hedemora, nå daldansen. Petter spelar, så jag&elin ska dit och titta :)
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0