Det blev bättre

Det har hänt lite under de tre senaste dagarna!
I torsdags blev jag mycket bättre i knät, visst, haltade osv men jag kunde jogga. bestämde mig då för att spela nån match under morgondagen, då vi hade två kvartsfinaler. Sjukgymnasten tjepa och linda. Och jag klarade att spela en hel match utan att det braka, vi vann matchen med 1-0 mot Bromma,vilket betydde att vi gick vidare till semifinal där vi skulle möta det norska (fitt) laget. Där jag spelade nästan hela matchen, men gjorde inge bra ifrån mig, ont överallt! Men vi vann med 2-0 och FINALEN väntade dagen efter.

Fanna bk - Bullermyrens ik var de lag som spela final ;)
jag spelade, men gick skit. Slutade med att Fanna vann med 2-1 i förlängning.
så vi kom tvåa, fjärde året i rad!! Surt, men vafan, tvåa är inte så kasst det heller.

Nu är man helt slut i kroppen, efter allt ströande på sportfältet under en veckas tid, och dom matcher jag han spela.
Men dalecarlia blev bättre än vad jag skulle tro med ett fuckat knä.

Bullermyrens ik f93 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0