31.5 grader i skuggan

man kan ju inte tro att det är svensk sommar, fyfan vad varmt det är, när det är så här varmt måste man ju dricka mycket vatten också, något jag är kass på. fick huvudvärk som fan idag.
annars var jag upp tidigt, ner och red och duschade dram, så nu ska han vara ren&fin :)
sen hem, skulle måla staket, men somnade dock. sen har jag bara chillat i solstolen ute, skönt faktsikt.
varit hundvakt till lillhampus, han åkte hem idag. :D mys hund!
Gulliga louise har köpt godis till mig från färjan, MMM :D

jag,malin&rasmus har nyss varit i stugan och bada, skönt!!
nu ska jag och mor ner till stan och köpa gottis.
saknar e! :) lycka tll imon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0