you wish

hejhej, tagit beslag på mammas minidator ikväll, så ligger just nu i sängen med två sötnosar, dom tittar på film och jag sitter här. vi har precis varit på en promenad med hundar runt skräddarbacken, visa ida lite hur en del av berget ser ut :) idag blev det kupolen, igen.. men mycket trevligt sällskap, tonna,sandra, jessica och amanda :) hittade dock inget! jag och kajsa tänkte fara till falun imorgon och kika om det finns något utbud där.
kajsa&ida ska sova här iaf, det gillar jag starkt. skönt med trevligt sällskap :) nina tog dramboi idag också, så två hästlediga dagar! lite skönt, men imorgon så ska jag rida min fina <3 nu har jag ingenting mer att säga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0