twilight mamma mia ps i love you

twilight mamma mia ps i love you, dom tre filmerna har jag sett ikv, kan äta nu iaf, åt godkvällsmat och efterrätt:D kajsa har varit här och myst med mig också, min säng ser förjävligt ut nu. haha oj det kan misstolkas, men vi kajsa har vridit och vänt på sig medan jag sovit till en del av filmerna ;) äcklig dag. dramboi fick stå och sara fixade stallet till mig, ängel hon är ! ja eftersom det inte blev målning då jag inte orkade välja färg eller måla pga av jag mådde som jag gjorde så har iaf min snälla, knäppa moster köpt lite nya saker till rummet. typ två lika tavlor med massa ramar i så man sätter i kort. så där ska mina vänner och dramboi bla få sitta i :) ska fixa lite med det nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0