tolkatolkatolka

sitter här på mitt rum och hostar fram tårar, en lektion imorgon bara. idrott, skönt, men blir inte ens idrott med min hosta. så vi säger att jag är ledig då :Dblir  dramboi&elin tror ja.
det var roligt i skolan idag, haha fyfan vad kul vi har egentligen :D skönaste brudarna. sen stall, jag tyckte att jag och kajsa skulle försöka tolka, inte så mycket snö men skidor glider på is å ju,och har aldrig tolkat med dram heller så behövde ju provas. så skider och tolksele på och så var vi ut och körde. gick as bra på dalenvägen :D där det var snö, haha fyfan vad kajsa var ful på dom där oranga skidorna, jag trodde jag skulle dö ! hahaha, så ramlade hon och ja vad säger man om den där kajsa, ?! :D min häst skötte sig utmärkt, såklart :') Tolktävling i rommehed januari-februari, vi sattsar, hih :D imorgon vill jag till aubiose också ju och köpa min stövlar ! jaja, hejdå :D

Kommentarer
Postat av: KAJSA

vad säger man om den där kajsa? bäst kanske =) ÍAAAAHA vi satsar :D

2008-12-02 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0