tisdagar gillar vi !

hejhopp!
idag var det en underbar dag i skolan, älskar tisdagar, på schemat stod det en soft svenska lektion, en rolig idrottslektion där jag var mycket duktig, tio kamp, fick jag mest poäng av tjejerna och presterad bra:) sen en kort historia lektion med lite film, slutade tjugo i ett!
blev hem och rasta dogs, titta på film och kajsa kom, blev att åka till stallet och mocka och fixa åt grabben som fick vila idag :) sen vidare till kupolen med mor&kajsa, köpte lite småsaker, kanske kommer bild sen :) när jag kom hem blev det en promend i skräddarbacken med två hundar och en julia, blev lite pulka åkande också! sry kajsa ;) nu sitter jag här och har precis kommit in, lite ont i magen så borde ta mig en varm dusch och försöka plugga lite, fast jag vet att det kommer gå åt helvete. men det känns bra att säga att jag ska försöka, tanken som räknas! imorgon väntar en jobbig skoldag..
adjööö

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja säg verkligen förlåt!!!!!!! :(

2008-12-16 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0