söndag igen..

sitter här och lyssnar på lite skön musik och längtar till sommaren..
idag har jag varit på kupolen igen, mellandag rean suger ganska mycket! sen tog jag och kajsagumman bussen in till falun för att kika på lite innebandy. brorarna var med och spelade lite, träffade också härligt folk där. saknar fotbollen! funderar på att ta tag i mitt knä, men hur ska jag få tiden att räcka till? det är något jag ska klura ut tror jag. blev hem och käka lite sen, tänkte chilla lite med film. men blev lite tjat om att mina vänner tyckte jag skulle umgås. så tog mig högst upp i skräddarbacken till jenny där det också var härligt folk, och en promenad hem. ont i magen har jag, och mått illa har jag gjort idag. jobbigt läge! jag ville ha sällskap här inatt, jag sover så dåligt nu för tiden. men får väl lägga mig ensam i min lite stora säng och se på film då. godnatt sköningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0