soft som fan

en lektion, bild! gilla..
fick reda på betyg, trodde sten hårt på ig mycket frånvaro och bild. haha nja inte min grej! + att johanna som är där jämt och ritar fina bilder låg på risk till ig :O men förvånad som jag blev var det ett g/vg. otroligt verkligen. sen blev det kupolen, nu är kajsas julklapp klar, hon ska få ..... hih hemligt ;) och så blev det ett par leggins till mig, blåis. bild komma. jag&kajsa åkte hem och satte på en jul film, ett pärson till farsa firar jul eller något, ganska dålig men den hade sina roliga stunder! nu blir det bonde söker fru :) gilla bögen !!
förresten så bjussa jag kajsen på fika, det var mys :) love u vännen, bästa vännen!
fikalegg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0