snöfan :D

godmorgon, jag har kommit på att jag kan inte sova ut längre, när jag väl har sovmorgon, dvs. inte ofta alls så vaknar jag vid sju ändå och sover väldigt dåligt om jag somnar om. haha har jag blivit en morgon människa?
ska ner till stallet snart, kajsa är där och fixar med sin häst, dom ska vara med på julklappshoppet, och jag tror det kommer gå bra :) så mamma ska köra ner mig snart så åker jag med dom till lisselhaga. gårdagen var blandad. jobbade ju först, det var ganska roligt. sen så somnade jag när jag kom hem, vaknade, SKIT trött for till stallet, blev bara att mocka no rida. kupolen hade ju kvällsöppet, tre timmar längre än vanligt. så jag&kajsa åkte ner dit. jag har fått något fel, jag älskar skor. jag vill ha skooor :D köpte mig ett par uggs iaf, kajsa fick också ett par av mig, lite tidigare julklapp kanske (a). de sista timmarna på kvällen spenderades också med kajsa, vi titta på jul film, lite rolig och snacka lite och hade oss. kajsa har kommit fram till att jag pratar lite norrlänska när jag säger vissa ord, som amanda och linnea ;)haha sen finns det vissa saker jag inte behöver ta upp ens, såå löjligt.
nu far jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0