nu var det snart över igen!

gud, faktiskt en underbar julafton :O jag som är julist och allt, det blev ju en mysig jul ändå ju..fick mig min ridväst, pengar, kläder, parfym, smycken och allt sånt smått i julklapp :) blev bra de! gjort om på rummet idag också :O vi har bytt ut sängen, så nu är det fint och så mycket mysigare. ska målas om också nu bara, och köpas en platt tv :) mina två bästa vänner har tittat förbi också, en dock väldigt fort men lika glad ändå ! och kajsa stannade lite längre och sjöng lite och hade oss! nu blir det sova snart fan, utsläpp imon!!
sitter här i min nya sov t-shirt så luktar mycket gott och kommer garanterat ersätta många andra sov t-shirtar jag har i min garderob! lite avundsjuk på min mamma, hon fick en sån där mini bärbardator som jag vill ha, men får sno den av henne ibland. redan snott den för ikväll :)
bidrar med en bild i den nya sängen och mammas dator!

bilder från dagen:)
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0