näst sista dagen på detta år

hej alla glada. vaknade senare än tänkt, planen var på att åka till stallet och fixa till tio, sen hem och göra mig iordning och åka till falun med kajsa. men blev ändrade planer, sov för det första för länge, vi blev vakna länge inatt ;) sen fick jag ett sms om att det var springträning, och tänkte att nu skulle jag fan vara med. så blev att vara med, kom nyss hem därifrån, känns i benen må jag säga ;) otränad som jag är. usch, cup i helgen, önskar jag kunde vara med. men blir inte så eftersom jag inte tränat och mindre bra för mitt knä att spela inomhus. så blir att heja på mina tjejer istället!
svin kallt ute är det å, man kan ju undra om verkligen är sverige, vintern som varit så kass flera år, men nu så. lite mysigt faktiskt, snön ligger ju kvar. (y) nu ska jag duscha och sen ta mig till stallet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0