lite såhär, mys :D

det är mysig stämmning på kviddas väg 1, det är tända ljus, mysfilmer och doft av mat :)
det är kallt ute, mycket minus grader! var ut på en promenad, tog med mig lilla oliver också, det var svin kallt verkligen men lite mysigt. har bestämt färger i som jag vill ha på mina vägger här inne också, ser ut att bli gråa, sen eventuellt en lila bård (stavning?) så det blir lite färg, tror det kan bli fint så går möblerna i vitt. så ska vi leta på en platt tv att sätta på väggen också. snart mat, hungrig som satan. en mys bild kommer på ett fint foto, en söt lapp, lite ljus och min äggtoddy som var riktigt god :)

you mean the world to me..


Kommentarer
Postat av: ida

åh,fint ju!

2008-12-26 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0