juldagen

hejsan, blev upp tidigt imorse för att fodra och släppa ut hästar. dramboi får vila idag så fixade stallet och for hem.
lilla oliver är här under datastolen just nu, vi är hundvakt. han är lite söt, han gillar mig så jag har fått en svans :) liten sötnöt. sett film har jag gjort och bara myst i min säng. nu blir det film igen, twilight tänkte jag ! :D
Ida fick sig en webcam i julklapp så sitter och småtittar på henne. hon roar sig väldigt bra i den tycker jag  ;) underkläder har jag fått från kajsa idag också. tackar tackar :* och en söt lapp, you mean the world to me.. stod det. hon är sötast i världen! så ni har jag lite sött från båda min bästa vänner på nattbordet. hih!
nu ska det visas bild på hundarna för mostra. haha, hon är mupp ;)

idasötisarna då!

Kommentarer
Postat av: ida

men josephine!

tänk vad alla kommer tro om mig nu!? :o

2008-12-25 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0