jag känner mig inte så pepp

hej,kvällen var rolig igår, blev sent och vaknade tidigt. tog mig en buss hem och nu är jag hemma. funderar på vad jag ska ha på mig på dopet? vad brukar man ha?jag har fan inga kläder, bara massa skit. jag mår illa också, och jag är lite surig. jag vill inte komma i andra hand jämt, det suger verkligen. usch man blir bara ledsen. men på tal om annat så gillar jag att det är så mycket snö ute, det är myspys och när solen skiner så älskar man det. men längtar faktiskt till sommaren väldigt mycket, typ sommarlov :) nej, nu blir det att skynda på lite här och ta mig en dusch och fixa med mitt fula tryne. adios!
EN SAK TILL, ida ha det så bra i egypten, ska sakna dig lite iaf ;) pusspådig :*

Kommentarer
Postat av: ida

PUSSSSS :*

2008-12-13 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0